- nieszczelność wężyków podciśnienia (w okolicach n75),
Nie masz takich wezykow u siebie bo sterowanie turbina w AGR odbywa sie cisnieniowo a nie podcisnieniowo. Ale same wezyki jak najbardziej. Co wiecej, wezyki wcale nie musza byc nieszcelne, moga byc szczelne, ale byc zapchane olejem co moze nie powoduje notlaufa ale objawia sie zamuleniem i niedoladowaniem w przypadku tych aut, ktore maja turbo na WG.
Zreszta skoro pytasz to raczej nie w celu edukacyjnym tylko rozwiazania problemu, ktory masz w swoim aucie. Podepnij sie pod vaga i rob testy.
Jak w temacie chciałbym się dowiedzieć jak wyciągnąć wiązkę idącą od drzwi kierowcy do wewnątrz auta. Nie chodzi o to jak rozebrać boczek drzwi (bo to już sobie znalazłem, z ładną foto-relacją). Zatrzymał mnie jeden torx - najbliżej bezpieczników (odkręcałem śrubokrętem i nie było jak dojść). Pomyślałem więc, że lepiej byłoby ją wyciągnąć i na spokojnie przejrzeć w domu.
W drzwiach mam przycisk z rysunkiem dziecka - gwoli jasności, ma blokować drzwi i/lub szyby czy jak?. Bo na razie nie robi nic. Poza tym regulacja lusterek zaczęła nawalać ( "w prawo" steruję oba, "w lewo" tylko lewe). Nie zapala mi światła w kabinie przy otwartych drzwiach (i kontrolki na desce) ale światełko w rogu drzwi już tak.
W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
Babka utonęła do góry kudłatką.
Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!
Było już o tym na forum ale chyba poszło jak się serwer-dojczlandy wysrały to chyba poszło. Zacznij od wyjęcia boczku z drzwi, potem wykręć 2 śruby na dole po lewej stronie od pedału sprzęgła i zdejmij listwę trzymającą wykładzinę. Odkręć 2 lub 3 (nie pamiętam ile) śruby od trzymania osłony pod konsolą, która to osłona (taka kratka) blokuje dostęp do przekaźników. Dobrze by było odkręcić zestaw bezpieczników i wyjąć wyłącznik świateł. Wtedy zdejmiesz osłonę (to ta w której siedzi wyłącznik świateł. I już jesteś z drugiej strony kabli. Teraz zostaje Ci zdjęcie a właściwie odchylenie wykładziny po lewej stronie pedałów idąc w stronę drzwi. Masz prawdopodobnie od wilgoci zaśniedziałe styki we wtyczce albo złamane kable przy zawiasach. Może byś zrobił zdjęcia z jakimś opisem krok po kroku dla potomnych bo jak przeczytałem swój opis to dla mnie jest zrozumiały ale obawiam się, że dla innych to czarna magia i chaos :shock: . W razie wątpliwości, pytaj, to wtedy pójdę do auta i zobaczę co i jak. Pozdrawiam i powodzenia życzę.
Przygotuj sobie odpowiedniego torxa i nie za mocno przykręcaj bo zerwiesz "gwint" w plastiku i wtedy Rób zdjęcia krok po kroku a potem zrób ładną fotoporadę dla innych. Zdjęcia bardzo się przydają przy montażu :wink: Powodzenia!
Dziękuję serdecznie za odpowiedzi. Szczególnie Jeżyk. W ten weekend zapowiada się lepsza pogoda więc będzie walka Postaram się zrobić jakieś fotki ale mam do dyspozycji tylko komórkę Może uda się cosik wykombinować..
Pozdrawiam serdecznie!
PS. A propos lusterek to nawet nie wiedziałem. Przy ustawianiu prawego zawsze patrzyłem tylko w prawe i to pewnie stąd złudzenie, że powinny działać osobno ops: Dziękuję za info
[ Dodano: Nie 22 Lis, 09 18:41 ]
Po bardzo zajętym okresie, a także po weekendach brzydkiej pogody wreszcie udało się coś powalczyć. Niestety dziś było strasznie zimno i wietrznie (a brak garażu) więc i się mocno spieszyłem, stąd niestety brak pozytywnych efektów. Będę potrzebował schematu elektrycznego.
Udało mi się natomiast pstryknąć kilka fotek, więc sprawdzę czy jest już takowy post i jeżeli nie to założę osobny, tak żeby było łatwiej wyszukać.
PS. Jeżeli ktoś mógłby poratować schematem instalacji elektrycznej, zwłaszcza drzwi kierowcy i przyłącze w konsoli, byłbym wdzięczny.
Komentarz